پست مستر

بهترین های نت ، مجله تفریحی و خبری ، دانلود ، کلیپ و ...

پست مستر

بهترین های نت ، مجله تفریحی و خبری ، دانلود ، کلیپ و ...

دانلود موزیک ویدیو گلشیفته فراهانی (عشق در پورتو فینو) Love In Portofino

متن آهنگ Love In Portofino از گلشیفته فراهانی , ترجمه آهنگ گلشیفته فراهانی ، آهنگ جدید گلشیفته فراهانی





متن و ترجمه آهنگ:

I found my love in Portofino

عشقم را در پورتوفینو پیدا کردم ( بخشی از ساحل جنوا در ایتالیا )

Perché nei sogni credo ancor

چون هنوز در خواب و رویاها باور دارم

Lo strano gioco del destino

پیچ و تاب عجیب و غریب سرنوشت را

A Portofino m" ha preso il cuor

در پورتوفینو قلب من تسخیر شد

Nel dolce incanto del mattino

در صبح و سحری شیرین

Il mare ti ha portato a me

دریا تو را برای من آورد

Socchiudo gli occhi a me vicino

چشمهایم را میبندم

A Portofino rivedo te

و تو را در پورتوفینو میبینم

Ricordo un angolo di cielo

گوشه ای از بهشت و آسمان را به یاد می آورم

Dove ti stavo ad aspettar

که در آنجا منتظر بودم

Ricordo il volto tanto amato

خاطرم بود چهره عاشق دوست داشتنی

E la tua bocca da baciar

و لب هایی برای بوسه

I found my love in Portofino

در پورتوفینو عشقم را یافتم

Quei baci più non scorderò

بوسه هایی که هیچگاه فراموش نمیکنم

Non è più triste il mio cammino

دیگر سر راهم غمی نخواهد بود

A Portofino I found my love

در پورتوفینو عشقم را پیدا کردم

Ricordo un angolo di cielo

گوشه ای از بهشت و آسمان را به یاد می آورم

Dove ti stavo ad aspettar

که در آنجا منتظر بودم

Ricordo il volto tanto amato

خاطرم بود چهره عاشق دوست داشتنی

E la tua bocca da baciar

و لب هایی برای بوسه

I found my love in Portofino

در پورتوفینو عشقم را یافتم

Quei baci più non scorderò

بوسه هایی که هیچگاه فراموش نمیکنم

Non è più triste il mio cammino

دیگر سر راهم غمی نخواهد بود

A Portofino I found my love

در پورتوفینو عشقم را پیدا کردم

Non è più triste il mio cammino

دیگر سر راهم غمی نخواهد بود

A Portofino I found my love

در پورتوفینو عشقم را پیدا کردم


برای دانلود با کیفیت عالی کلیک کن https://public.upera.co/8rcHse1q


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.